Ben Stassen wil dat je ‘Bigfoot Junior’ ziet in 3D

Ben Stassen richt zich rechtstreeks tot de kijker : ‘Ja, jij! Je moet de film zien in 3D’.  Terwijl hij de eerste is om toe te geven dat veel 3D tegenwoordig ondermaats is. Maar zelf weet hij beter dan wie ook wat 3D is. En hij houdt er aan vast. Dus als iemand weet waarom je die extra-investering moet doen, is hij het wel.

 

Check Also

Leni Huyghe over haar debuutfilm ‘Real Faces’

Leni Huyghe is geen naam die je zomaar vergeet, ook al is Real Faces haar …