Sam Louwyck vindt het Filmfestival van Oostende de ideale plek om ‘Cargo’ te openen

‘Cargo’ speelt zich af in Oostende. In de wereld van de visserij.  Geen betere plek dan ook om de film te openen dat het Filmfestival van Oostende, zo vindt Sam Louwyck.

En zijn maat Sebastien Dewaele denkt er niet anders over. Zijn zegje zien? Klik hier. 

Check Also

Volkan Üce over zijn docufilm ‘2M2’

We Love Cinema sprak regisseur Volkan Üce over zijn nieuwste film 2M2. Als autodidact filmmaker, …